تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم خانه استندآپ کمدی بنا شود

امیر کربلایی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خنداننده شوامیر کربلایی‌زاده بازیگر تئاتر،‌ سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اجرای خنداننده شو در برنامه تلویزیونی خندوانه گفت: تا به اینجای کار همه بچه‌ها خیلی خوب براساس صحبت‌های مربیان پیش آمدند و امیدوارم روزی فرآیند استندآپ کمدی با استقبال مردم غنی‌تر شود و از سوی هنرمندان به شکل جدی‌تری به اجرا در بیاید.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر رشته‌ای به عنوان استندآپ کمدی در بین شاخه‌های تحصیلی هنر نمایشی نداریم، اظهار داشت: من از سال 1390 به دنبال این هستم رشته نمایشی استندآپ کمدی را مانند دیگر رشته‌های هنر نمایشی در فضای جشنواره بین المللی فجر به روی صحنه بیاورم. در جلسه‌ با فرهاد مهندس پور دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر هم مطرح کردم،‌ اما نشد.

بازیگر «نمایش ننه دلاور» در خصوص اجرای موفق خنداننده شو بیان کرد:‌ قطعا برنامه‌ای مانند خندوانه می‌تواند در گسترش استندآپ کمدی موثر باشد. استندآپ کمدی چالش ها و رفتارهای غلط را با زبان طنز بیان می‌کند.

کربلایی‌زاده در خصوص اجرای مسابقه خنداننده شو در خندوانه افزود: فصل اول خنداننده شو را اجرا کردم و چون ادامه کار با اجرای نمایش صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی در کیش تداخل داشت، رامبد جوان صلاح دید احسان کرمی عهده‌دار اجرای خنداننده‌شو شود.

وی در خصوص نقد استندآپ کمدی به اتفاقات روز جامعه افزود: ما نیاز داریم به اینکه جنبه عمومی مردم را بالا ببریم و استندآپ کمدی در این راستا می‌تواند گزینه مناسبی برای به چالش کشیدن رفتارهای سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی و .... باشد.

کربلایی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اجرای همه بچه‌ها را دوست داشتم اما اجرای رضا بهمنی از نظر نقد اجتماعی خیلی نزدیک تر به فرآیند استندآپ کمدی بود. همه بچه ها تلاش خود را کردند و به خوبی در خندوانه ظاهر شدند. امیدوارم که استعدادهای بیشتری را بتوانیم در این امر جذب کنیم و مانند دیگر هنرها جشنواره و یا خانه استنداپ کمدی داشته باشیم.


انتهای پیام/

  ارزیابی امیر کربلایی‌زاده از مسابقه خنداننده‌شو در خندوانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم خانه استندآپ کمدی بنا شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..