تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه خداحافظی با اینترنت حجمی از زبان وزیر ارنباطات

نحوه خداحافظی با اینترنت حجمی از زبان وزیر ارنباطات

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات از تصویب مدل جدید فروش اینترنت و حذف اینترنت حجمی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، واعظی به تلاش این وزارتخانه در چند ماه گذشته برای رفع مقررات مزاحم و وضع قوانین تشویقی اشاره کرد و خبر داد: امروز در کمیسیون تنظیم مقررات مصوب شد مشترکین برای اولین بار به جای حجم و بر اساس نیازمندی ها سرعت اینترنت خریداری کنند و محدودیت سرعت و حجم برداشته شده است.

وی به بازدید خود از سالن استارتاپ های الکامپ اشاره کرد و اظهار داشت : برای نخستین بار در سال 94 ، 80 استار تاپ و سال گذشته هم 220 استارتاپ در الکامپ حضور داشتند اما امسال 450 استارتاپ در الکامپ هستند و تعدادی که در سال پیش به عنوان یک کسب و کار نو پا حضور داشتند ، امسال بازار خود را گسترش داده اند.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه خداحافظی با اینترنت حجمی از زبان وزیر ارنباطات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..