تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید از گوشی منعطف و تاشو لنوو

تصاویر جدید از گوشی منعطف و تاشو لنووبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه گذشته بود که شرکت لنوو - Lenovo  از گوشی کانسپتی رونمایی کرد که قابلیت خم شدن دارد؛ اتفاقی که میتواند تحولی عظیم در صنعت گوشی های هوشمند ایجاد کند.

میزان انعطاف‌پذیری گوشی هوشمند و انعطاف‌پذیر لنوو با نام C plus این امکان را به کاربر می‌دهد که  مانند یک دستبندآن را دور مچ ببندد.

این شرکت  در کنفرانس TechWorld  در هفته جاری از نسخه به‌روزشده‌تری از ماه گذشته رونمایی کرد که دارای صفحه بزرگتری است. براساس گزارش منتشر شده C plus  دارای صفحه نمایش 4.35 اینچی با سیستم عامل اندرویدی خاص خود است که دوربین اصلی آن طوری طراحی شده که در حالت قرارگرفته روی مچ هم به راحتی فیلمبرداری و عکسبرداری کند.

 گفتنی است گوشی منعطف لنوو C plus تنها یک طرح کانسپت است و قرار نیست با همین نام و شکل به بازار عرضه شود، اما لنوو در نظر دارد که طی دو سه سال آینده برخی گوشی های منعطف را  براساس  این گوشی  به بازار عرضه کند.

همچنین این شرکت چندی پیش از یک طرح مفهومی (کانسپت)  برای  ارائه لپ‌تاپ های منعطف رونمایی کرده بود.

تصاویر جدید از گوشی منعطف و تاشو لنوو

تصاویر جدید از گوشی منعطف و تاشو لنوو

تصاویر جدید از گوشی منعطف و تاشو لنوو

انتهای پیام/

گوشی هوشمند انعطاف پذیر Lenovo



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید از گوشی منعطف و تاشو لنوو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..