تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد به زمان دیگری موکول شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد، به دلیل عدم احراز حد نصاب سهامداران حاضر در محل تالار بزرگ کشور به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش شمانیوز:در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه که در تاریخ 31 تیرماه1396، به منظور تصویب صورت‌های مالی منتهی به 30 اسفندماه 1395، در محل تالار بزرگ کشور برگزار شد، تعداد سهامداران حاضر به حد نصاب نرسید و برگزاری مجمع به زمان دیگری موکول شد.

در این جلسه، دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در گفت‌و‌گویی صمیمانه به سؤالات مطرح شده توسط سهامداران پاسخ داد و به تشریح عملکرد و رویکرد‌های اقتصادی بانک پرداخت.

گفتنی‌است زمان مجمع بعدی متعاقباً از طریق آگهی در روزنامه رسمی به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

منبع:روابط عمومی بانک پاسارگاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد به زمان دیگری موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..