تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ تریاک رانتی و ساقی لامروت

کد خبر: ۵۷۰۰۰۹

۹۸۶  بازدید

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تصویب نهایی پیشنهاد توزیع مواد مخدر دولتی با هدف انقطاع رابطه معتادان و قاچاقچیان، از موافقت تمامی مراجع تصمیم‌گیرنده با این پیشنهاد خبر داد.

شاهین قدیانی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تصویب نهایی پیشنهاد توزیع مواد مخدر دولتی با هدف انقطاع رابطه معتادان و قاچاقچیان، از موافقت تمامی مراجع تصمیم‌گیرنده با این پیشنهاد خبر داد.

در پی این پیشنهاد موجی از خوشحالی معتادان کشور را فرا گرفت. در همین زمینه یکی از معتادان گفت از دست این شاقی‌های لامروت راحت شدیم. بخشی از افراد هم در شبکه‌های اجتماعی گفتند چیزهای دیگری هم هست که در میان معتادان و قاچاقچیان رابطه برقرار می‌کند و بی‌زحمت برای آن‌ها هم فکری بکنید.

اگرچه این طرح دارای مزایای بسیاری مثل شناسایی و ساماندهی معتادان است اما مشکلات زیادی هم دارد. یکی از مشکلات این طرح این است که بعد از مدتی مردم در مراکز، درخواست تریاک رقیق شده می‌کنند و بعد هی مسئولان مراکز می‌گویند آقا شما معتاد نیستید آن‌ها هم می‌گویند نه آقا من معتادم... چون خوب به خودم می‌رسم میوه زیاد می‌خورم نشون نميده.

این سهمیه ما رو بدید. عده‌ای از معتادان هم ممکن است مواد رقیق شده را گرفته و به گونه‌ای آن را غلیظ شده بکنند که بازمانده‌های باندهای قاچاقچی ال چاپو و پابلو اسکوبار در آمریکای مرکزی بگویند آقا اگر می‌شود فرمول این مخدر جدیدتان را به ماهم بدهید. یکی دیگر از مشکلات، تنوع مواد در ایران است.

یعنی اين‌قدر که معتاد به کراک و گل و ال‌اس‌دي و انواع قرص و تریاک و شیره و کوکائین و سیصد چهارصد نوع مواد دیگر داریم که برای تامین نظر تمامی آن‌ها رسما باید یک وزارتخانه مواد مخدر بزنیم. مشکل بعدی کیفیت عملکرد ساقی‌هاست. یعنی شما در حال‌حاضر در هر کجای ایران که باشید مواد مخدر با بهترین کیفیت را در کمتر از پنج دقیقه به قیمت ارزان به دست می‌آورید و بعید نیست بعد از اجرای این طرح معتادان عزیز به این نتیجه برسند که ساقی از داروخانه در دسترس‌تر است یا قیمت و کیفیت موادش خیلی بهتر است و طرح شکست بخورد.

یکی دیگر از مشکلات هم این است که به قول آن جوکی که می‌گفت یک روز قیر نیست یک روز کبریت نیست و... در طرح جدید هم ممکن است یک روز تریاک نباشد یک روز مسئول رقیق کردن تریاک نباشد یک روز داروخانه گران بدهد تعزیرات باید دنبال قیمت تریاک بگردد، یک روز می‌گویند تریاک رانتی شده و به آشناهای خودشان می‌دهند و... .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ تریاک رانتی و ساقی لامروت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..