تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاز سوم شبکه‌ی ملی اطلاعات در الکامپ ۲۳ افتتاح شد

فاز سوم شبکه‌ی ملی اطلاعات امروز با حضور وزیر ارتباطات در نمایشگاه الکامپ بیست و سوم افتتاح شد.

مقاله‌های مرتبط:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دو هفتهی اخیر از دستاوردها و پروژههای شرکتها و اپراتورهای مختلف در ارتباط با فاز سوم شبکهی ملی اطلاعات رونمایی کرد و سرانجام امروز (اول تیرماه ۱۳۹۶)، فاز سوم شبکهی ملی اطلاعات در نمایشگاه الکامپ را افتتاح کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گزارش اقدامات و نتایج فاز سوم شبکهی ملی اطلاعات و خلاصهای از دستاوردهای فاز اول، دوم و سوم را تشریح کرد. به گفتهی نصرالله جهانگرد، تلاش وزارت ارتباطات گسترش اینترنت در مناطق محروم و روستاها بوده است که با تلاش اپراتورها، بیش از هزار شهر و روستا پوشش 3G و 4G دارند.

شبکه‌ی ملی اطلاعات در ۳ فاز در شهریور ۹۵، بهمن ۹۵ و مرداد ۹۶ پیاده‌سازی شد. این پروژه مطابق با مصوبه‌ی شورای عالی فضای مجازی و برنامه‌ی پنجم توسعه اجرایی شده است.

اهم اقدامات و دستاوردهای فاز سوم شبکه‌ی ملی اطلاعات، اجرای تفکیک ترافیک داخلی و خارجی و اعمال تعرفه‌ی نیم‌بها برای ترافیک داخلی توسط کلیه‌ی اپراتورها، پیاده‌سازی شبکه‌ای پایدار، امن و پهن باند و دارای قابلیت جابه‌جایی با مدیریت مستقل و امکان عرضه‌ی خدمات محتوای بومی است.

واعظی

واعظی در این مراسم از ۱۳ عنوان کتاب مرتبط با حوزه‌ی فناوری اطلاعات نیز رونمایی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاز سوم شبکه‌ی ملی اطلاعات در الکامپ ۲۳ افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..