تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین «عاشقانه» به پایان رسید/ رونمایی از کلیپ گیسو در قسمت ١٧

با پایان مونتاژ «عاشقانه» قسمت پایانی این مجموعه چهارشنبه چهارم مردادماه وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش شمانیوزک قسمت ١٧ و پایانی مجموعه «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه ۴ مردادماه از شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

همچنین در قسمت پایانی این مجموعه قرار است از کلیپ مربوط به «گیسو» با صدای فریدون آسرایی و آهنگسازی بابک زرین نیز رونمایی شود.

هومن کبیری تهیه کننده این پروژه است. منوچهر هادی کارگردان این سریال درباره همکاری با هومن کبیری عنوان کرد: «بعد از چندین سال افتخار همکاری مجدد با دوست و یار قدیمی و کاربلد در حوزه تهیه کنندگی سینما و تلویزیون برایم میسر شد در سریال «عاشقانه». هومن کبیری عزیز که در سخت ترین روزهای کار که به بن بست کامل خورده بودیم به گروه پیوست و با درایت و تجربه به همراه هم بر مشکلات فائق آمدیم و هنوز که در انتهای کار هستیم تنها کسی که تمام قد پشت این کار و حواشی آن در کنارم ایستاده هومن عزیز هست.»

در «عاشقانه» با سرمایه گذاری محمدرضا نادری و میلاد علینقی بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی نسب، (با هنرمندی) حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، (با حضور افتخاری) یکتا ناصر و (با معرفی) سارا رسول زاده و (با حضور) مهناز افشار در نقش گیسو به ایفای نقش پرداخته اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین «عاشقانه» به پایان رسید/ رونمایی از کلیپ گیسو در قسمت ١٧»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..