تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذبح طفل برای خنده؛ نمونه‌ کوچکی از رذالت تکفیری‌ها

ذبح طفل برای خنده و فروش ۲ هزار زن؛ نمونه‌ کوچکی از رذالت تکفیری‌هابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار یعقوب سلیمانی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن اسلام بسیج عمومی شده‌اند، اظهار کرد: اگر فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق نبود باید در همدان و کرمانشاه و داخل شهرهایمان با آنها می‌جنگیدیم و این موضوع را حادثه حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در تاریخ 17 خرداد امسال، به اثبات رساند.

وی افزود: اینکه تروریست‌های تکفیری داعش بیش از 2 هزار زن را میان خودشان فروخته، طفلی را برای خنده ذبح کرده و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر گرفته و روی آتش سرخ کرده و برای مادرش می‌فرستند، نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ تکفیری‌های داعش است.

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور در پایان با بیان اینکه اگر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم نبود این امکان وجود داشت که وضعیت ما بهتر از سوریه نباشد، خاطرنشان کرد: عزت و امنیتی که شهدا به ما دادند را نباید فراموش کنیم و نباید از یاد ببریم که روزی در این کشور آمریکایی‌ها از ما حق توحش می‌گرفتند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

بسیج دشمنان برای خدشه دار کردن اسلام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذبح طفل برای خنده؛ نمونه‌ کوچکی از رذالت تکفیری‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..