تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایی متفاوت در معرفی شرکت کنندگان خواهیم داشت/ برگزاری اختتامیه سری ششم اسراء در نیمه مرداد

سید وحید مرتضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نمایی متفاوت در معرفی شرکت کنندگان خواهیم داشت/ برگزاری اختتامیه سری ششم اسراء در نیمه مردادسید وحید مرتضوی تهیه کننده برنامه تلویزیونی اسراء در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیرامون سری جدید این برنامه تلویزیونی گفت: ما سری ششم برنامه تلویزیونی اسراء را با  مشارکت معاونت قرآن و عترت آموزش و پرورش و فراخوان در مدارس تولید کردیم و تا پیش از ماه مبارک رمضان به روی آنتن بردیم. اما با توجه به بازخورد خوبی که از مردم گرفتیم و درخواست مخاطبان، برای فصل جدید این دوره از مسابقات محدودیت سنی نداریم و با همان روال گذشته در خدمت بچه ها و کارشناسان هستیم.

وی درخصوص تغییرات سری جدید برنامه تلویزیونی اسراء بیان کرد: این دوره از مسابقات در دکوری جدید و ساخت نمای معرفی از هر شرکت کننده به روی آنتن می رود، به این صورت که ما از متسابقین می خواهیم فایلی تصویری را از تلاوت خودشان در کانال تلگرامی ما ارسال کنند. درواقع اتفاقی جدید و متفاوت را در سری هفتم رقم زده ایم.

مجری برنامه تلویزیونی اسراء افزود: این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت 21 تا 22 به روی آنتن شبکه قرآن می رود و صبح فردا ساعت 9 بازپخش خواهد داشت. ما مسابقات را رسما از شنبه آغاز کرده ایم و در این سری، به مدت چند ماه در خدمت مخاطبان هستیم.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: از سری ششم برنامه اسراء اختتامیه باقی مانده که احتمالا در نیمه مرداد ماه در قالب یک ویژه برنامه در دستور کار خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برگزاری اختتامیه سری ششم مسابقه اسراء در نیمه مرداد ماه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایی متفاوت در معرفی شرکت کنندگان خواهیم داشت/ برگزاری اختتامیه سری ششم اسراء در نیمه مرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..