تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی

کد خبر: ۵۶۹۹۸۵

۸۰۳  بازدید

مادر خلاق برزیلی با نام مستعار تیا سول از شرکت در رویدادهای محلی با لباس‌های خاص لذت می‌برد و هیچ یک را از دست نمی‌دهد.

برترین ها: مادر خلاق برزیلی با نام مستعار تیا سول از شرکت در رویدادهای محلی با لباس‌های خاص لذت می‌برد و هیچ یک را از دست نمی‌دهد. روحیه جوان و سرزنده این زن برزیلی تن‌ها یکی از دلایلی است که مردم عاشق او می‌شوند و دلیل دیگر لباس‌های جالب و خلاقانه اوست. او هر قطعه لباس را جداگانه و به صورت آنلاین می‌خرد و سپس طوری با هم هماهنگ می‌کند که به شکل شخصیت‌های کارتونی در بیاید.

مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی  مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت فوق العاده این مادر در تقلید شخصیت‌های کارتونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..