تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدنی که با انگشت واقعی انسان سرو می‌شود!

کد خبر: ۵۶۹۹۱۶

۲۷  بازدید

در شهر داوسون در شمال کانادا، کافه‌ای وجود دارد که می‌توانید در آن نوشیدنی با یک انگشت پای واقعی انسان سفارش دهید.

برترین ها: در شهر داوسون در شمال کانادا، کافه‌ای وجود دارد که می‌توانید در آن نوشیدنی با یک انگشت پای واقعی انسان سفارش دهید. این نوشیدنی کوکتل سورتو نام دارد و از چهل سال پیش آغاز و تبدیل به مراسمی برای بازدیدکنندگان این شهر شده است. ماجرا به سال ۱۹۲۰ بازمی گردد، زمانی که یک قاچاقچی به نام لوئی لینکن و بردارش اوتو گرفتار کولاک شدیدی شدند و انگشت پای لوئی یخ زد و برادرش اوتو مجبور شد انگشت سرمازده او را قطع کند. سپس انگشت قطع شده را به عنوان یادگاری در یک شیشه الکل نگه داشتند. پنجاه سال بعد یک از ساکنان یوکان به نام کاپیتان دیک استیونسون شیشه حاوی انگشت را پیدا کرد. سپس آن را به مرکز شهر آورد، جایی که اکنون انگشت به نوعی ماده ضروری نوشیدنی‌ها تبدیل شده است. تاکنون هشت انگشت توسط مشتریان به این کافه اهدا شده است. اما تقریبا همه آن‌ها از بین رفته اند، برخی دزدیده شده و برخی قورت داده شده اند. اولین انگشت که انگشت اصلی بود در سال ۱۹۸۰ توسط یک معدنچی به صورت اتفاقی بلعیده شد و هشتمین انگشت همین امسال دزدیده شد.

نوشیدنی که با انگشت واقعی انسان سرو می‌شود!  نوشیدنی که با انگشت واقعی انسان سرو می‌شود!  نوشیدنی که با انگشت واقعی انسان سرو می‌شود! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدنی که با انگشت واقعی انسان سرو می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..