تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غبارروبی مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور امام خامنه‌ای+ تصاویر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا(ع) حضور یافتند.

به گزارش شمانیوز:به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، در آستانه‌ی دهه‌ی کرامت، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، صبح امروز (یکشنبه) در فضایی معنوی و با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرات آیات سبحانی، مصباح یزدی، مرتضوی و جمعی از علما و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اخبار تکمیلی، فیلم و عکس از این برنامه تا ساعتی دیگر در KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی در سنوات گذشته نیز در این مراسم معنوی که از جمله برنامه‌های مستمر آستان قدس رضوی است، حضور داشته‌اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غبارروبی مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور امام خامنه‌ای+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..