تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت اطلاعات جدیدی از عرضه ویندوز 10 ARM منتشر کرد

مایکروسافت اطلاعاتی جدید از عرضه ویندوز 10 ARM منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا «ویندوز اینسایدر» ارتباطی تصویری با «جو بلفیور» برقرار کرده است. بلفیور که مسئول طراحی و تولیدات نرم افزاری ویندوز در شرکت مایکروسافت است، به سوالاتی درباره عرضه ویندوز 10 با معماری ARM پاسخ داده است.

یکی از سوالاتی که در این برنامه از بلفیور پرسیده شد این بود که آیا نسخه کامل و نهایی ویندوز 10 با معماری ARM بر روی «Luma 950» عرضه خواهد شد؟ بلفیور پاسخی شفاف به این سوال داد و گفت : «خیر !»

اگرچه ممکن است این پاسخ برای عده ای ناخوشایند باشد، توضیحاتی که بلفیور به پاسخ خودش افزود امیدوارکننده است؛ وی گفت :

«تصمیم شرکت بر این است که ویندوز 10 با معماری ARM بر روی دستگاه های PC عرضه شود، زیرا در ساخت این دستگاه ها از باتری پرقدرتی استفاده شده است که مورد نیاز این نسخه از ویندوز است. پس در نتیجه گوشی هایی که تا کنون عرضه شده اند قابلیت استفاده از نسخه ARM ویندوز 10 را ندارند و ما برای گوشی های هوشمند، نسخه دیگری از ویندوز با نام « Windows 10 Mobile » را در نظر خواهیم داشت».

 انتهای پیام/

ویندوز 10 با معماری ARM بر روی گوشی های هوشمند فعلی منتشر نمی شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت اطلاعات جدیدی از عرضه ویندوز 10 ARM منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..