تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله وحشیانه اسرائیلی‌ها به خبرنگار زن راشاتودی +فیلم

حمله وحشیانه اسرائیلی‌ها به خبرنگار زن راشاتودی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دانیا یکی از خبرنگاران پایگاه خبری راشا تودی توسط تفنگداران صهیونیست مورد حمله قرار گفت، این حادثه حوالی دروازه شیر واقع در قدس رخ داد.

زمانی که مردم مظلوم فلسطین مشغول راز و نیاز بودند از طرف نظامیان اسرائیلی مورد هجوم قرار گرفتد. دانیا در حال مخابره اخبار بودکه ناگهان خود نیز از سمت صهیونستهای تفنگدار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

اسرائیلی ها جلوی دوربین پخش زنده به خبرنگار راشا تودی حمله کردند و به کمر او ضربه محکمی وارد آوردند. بنا بر اظهارات دانیا سربازان اسرائیلی حتی تفاوتی بین شهروندان و خبرنگاران نمی گذارند و به وحشیانه ترین شکل ممکن با آنها برخورد می‌کنند.


گفتنی است به دنبال این حوادث افرادی نیز در پی پراکندن فلسطینی‌ها دستگیر شدند.

انتهای پیام/

هجوم خشونت آمیز صهیونیستها به یک خبرنگار زن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله وحشیانه اسرائیلی‌ها به خبرنگار زن راشاتودی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..