تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاعر «آیینه در غبار» دفتر رباعی خود را کامل می‌کند

شاعر «آیینه در غبار» دفتر رباعی خود را کامل می‌کندپرویز بیگی حبیب آبادی شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با اثر جدید خود گفت: کار تازه‌ای آماده چاپ ندارم اما تعدادی رباعی سروده‌ام که هنوز به اندازه یک کتاب برای چاپ نشده است.

وی افزود: هنوز اسمی برای این دفتر رباعی انتخاب نکرده‌ام. تاکنون حدود 40 رباعی آن را سروده ‌م و اگر بتوانم تعداد اشعار را کامل کنم، برای نمایشگاه کتاب سال بعد آماده می‌شود.

گفتنی است؛ از این شاعر مطرح مجموعه شعرهای شناخته شده‌ای چون «غریبانه»، «آیینه در غبار» و «زخم، غزل، زاویه» به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

ارائه کتاب جدید بیگی حبیب آبادی در نمایشگاه کتاب سال 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاعر «آیینه در غبار» دفتر رباعی خود را کامل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..