تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سوپ رژیمیِ سبزیجات با مرغ

کد خبر: ۵۵۳۰۲۸

۴۲۶  بازدید

در این مطلب طرز تهیه یک سوپ رژیمیِ خوشمزه که با مرغ و انواع سبزیجات درست می شود را به شما آموزش داده ایم. این سوپ را حتما امتحان کنید.

وب سایت من آشپزم: در این مطلب طرز تهیه یک سوپ رژیمیِ خوشمزه که با مرغ و انواع سبزیجات درست می شود را به شما آموزش داده ایم. این سوپ را حتما امتحان کنید.

مواد لازم:


هویج  ۵ عدد پیازچه ۳ عدد فلفل دلمه ای  ۱ عدد کرفس (ساقه خرد شده)  ۱ لیوان قارچ (خرد شده)  ۱ لیوان عصاره سبزیجات  ۱ بسته عصاره مرغ  ۱ بسته مرغ (سینه)  ۱ قطعه روغن زیتون  ۳ قاشق غذا خوری جو پرک  ۵ قاشق غذا خوری آبلیمو  به مقدار لازم نمک و فلفل  به مقدار لازم اسفناج  ۲۰۰ گرم سوپ سبزیجات با مرغ(رژیمی)

طرز تهیه:

1-ابتدا ۵ لیوان آب را به همراه عصاره مرغ و سبزیجات داخل قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید .


2-در تابه ای روغن زیتون را كمی گرم كنید.تمام سبزیجات را ریز خرد كرده و با روغن زیتون تفت دهید تا کمی نرم شوند و بوی خامی آنها گرفته شود

3-جو پرك را با آب گرم بشویید و سینه مرغ را ریز خرد كنید و به همراه سبزیجات تفت داده شده داخل آب در حال جوشیدن بریزید و نمک و فلفل اضافه کنید ، حرارت را ملایم کنید و اجازه دهید تمام مواد پخته شوند و آب غذا به ۱/۳ برسد.اسفناج را شسته و درشت خرد كنید و بخار پز كنید.

4-سبزیجات را به اندازه ای بپزید که تنها نرم شوند ولی بافت خودشان را از دست ندهند ، پس از پخت سوپ را داخل کاسه ای بریزید و با اسفناج پخته تزئین كرده و با آبلیمو سرو کنید.

سایر نکات:

1-در صورت تمایل مقداری زعفران آب كرده هم به غذا اضافه كنید تا رنگ بهتری داشته باشد.

 

2-بهتر است مرغ را چند ساعت داخل آب پیاز و زعفران و سیر بخوابانید تا بوی بد آن گرفته شود و سوپ خوشمزه تری داشته باشید.

3-حواستان باشد سوپ شما شور نشود چون عصاره های سبزیجات و مرغ معمولا كمی شور هستند.

4-در صورت تمایل مقداری رب گوجه فرنگی هم به سوپ اضافه كنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سوپ رژیمیِ سبزیجات با مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..