تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الزام شورای عالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای تلگرام به ایران

الزام شورای عالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای تلگرام به ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در نمایشگاه الکامپ تهران از لزوم انتقال سرورهای شبکه تلگرام به ایران سخن گفت و اظهار داشت: مصوبه شورای عالی فضای مجازی در مورد شبکه های اجتماعی بومی این است که اگر فعالیت آن ها مورد تایید قرار گیرد، می توانند از خدماتی مانند سرویس صوتی و پرداخت اینترنتی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مصوبه این شورا در مورد شبکه های اجتماعی خارجی، تلگرام را ملزم به انتقال سرورهایش به داخل ایران می کند.

گفتنی است: بیش از 80 درصد کاربران تلگرام ایرانی هستند و انتقال سرورهای این شبکه به داخل کشور برای دسترسی نهادهای حاکمیتی و امنیتی مدتهاست نقل محافل و جلسات فضای مجازی است، از ضرب العجل پلیس فتا برای انتقال سرورهای تلگرام به داخل ایران تا تاکیدات مسئولان برای انجام آن، این موضوع را همچنان در کش و قوس‌های انتقال سرورها به ایران قرار داده است.

باید دید اینبار که مسئولان مصرانه تصمیم به انتقال سرورهای تلگرام به ایران گرفته و گفته اند برای ادامه برخی فعالیت ها، تلگرام باید مورد تایید شورای عالی فضای مجازی قرار گیرد، این موضوع تا چه حد عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

تلگرام باید سرورهای خود را به داخل ایران منتقل کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الزام شورای عالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای تلگرام به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..