تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیستم دروبین چرخان ؛ نوآوری جدید زایس برای گوشی های هوشمند +فیلم و عکس

سیستم دروبین چرخان ؛ نوآوری جدید زایس برای گوشی های هوشمند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گوشی های هوشمند در سال های اخیر به سرعت در حال پیشرفت در عرصه سخت افزار هستند، یکی از عرصه های مهم پیشرفت در حوزه دوربین آنها بوده است که در سال های اخیر گوشی های با دوربین دوگانه مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است.

سیستمی که در آن یک دوربین تصویر را رنگی و دیگری تصویر را مونوکروم یا تک رنگ سیاه و سفید هستند و عملکرد دوگانه آنها تصاویر باکیفیت تری را عرضه میکند .

البته دوربین های دوگانه با اهداف مختلفی به کار گرفته میشوند مثلا در آیفون 7 پلاس برای دوبرابر کردن میزان زوم اپتیکال  و در گوشی  الجی V20  و برخی گوشی های هواوی برای ایجاد افکت لنز عریض استفاده میشود.

هنوز هیچ گوشی با هردوقابلیت زوم دوبرابر و افکت لنز عریض به طور همزمان عرضه نشده است ،البته شاید فکر کنید بهتر است از سه لنز استفاده کنیم اما شرکت آلمانی زایس که همکاری زیادی با نوکیا در گوشی های این شرکت داشته است ، ایده یا پتنتی را به ثبت رسانده است که میتواند راه حل بهتری باشد.

زایس یک سیستم دوربین یا بهتر بگوییم لنز های چرخان را طراحی کرده است که از چندین لنز کوچک  تشکیل شد میشود و با چرخش سیستم و  تعویض لنز هر کدام با شدت مختلفی روی تصویر زوم میکنند.

سیستم دروبین چرخان ؛ نوآوری جدید زایس برای گوشی های هوشمند +عکس

با توجه به بازگشت لنزهای زایس به گوشی های نوکیا که یکی از نقاط قوت آن به حساب می آمد،  انتظار میرود این سیستم در گوشی های آینده نوکیا استفاده شود. البته اگر تنها در حد یک پتنت باقی نماند.

بر همین اساس صفحه توئیتر شرکت زایس ویدئویی جالب را منتشر کرده است.

سیستم دروبین چرخان ؛ نوآوری جدید زایس برای گوشی های هوشمند +عکس

انتهای پیام/

شرکت زایس سیستم لنز چرخان را برای دوربین گوشی هوشمند ارائه کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستم دروبین چرخان ؛ نوآوری جدید زایس برای گوشی های هوشمند +فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..