تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش مهارت‌های زندگی برای کودکان در کتاب «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند»

آموزش مهارت‌های زندگی برای کودکان در کتاب «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند»به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند» کتابی از سیدعلی شجاعی است که در قالب نخستین جلد از سه‌ گانه آموزش مهارت‌های زندگی برای کودکان نگارش شده است.

موضوع این کتاب درباره چند کودک است که متوجه ورود قریب‌الوقوع سیل به روستا می‌شوند. اما دیگران اهمیتی به صحبت‌هایشان نمی‌دهند. بنابراین خود دست به کار شده و تلاش می‌کنند برای مقابله با سیل کاری انجام دهند. هر چند امکانات و توان آنها اندک است.

سیدعلی شجاعی در این کتاب تلاش کرده است بخشی از مهارت‌های اجتماعی را در قالب داستان به کودکان آموزش دهد.

کتاب «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند» در 32 صفحه با قطع رحلی از انتشارات نیستان منتشر شده است. تصویرگر این کتاب سارا میاری و طراح گرافیک آن نازنین عباسی است.

گفتنی است؛ دو جلد دیگر این مجموعه «به دیوارها بخند» و «شاید دیگران از آسمان می‌آیند» نام دارند که هر دو در راستای آموزش‌های مهارت‌های زندگی به کودکان نگارش شده‌اند.

انتهای پیام/

کتاب «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند» با موضوع مهارت‌های زندگی برای کودکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش مهارت‌های زندگی برای کودکان در کتاب «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..