تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند «تهران تقاطع سئول» از شبکه افق پخش می‌شود

مستند «تهران تقاطع سئول» از شبکه افق پخش می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ این جمله را بارها شنیده ایم که صنعت خودروسازی در ایران و کره جنوبی با هم آغاز شده ولی امروز پیشرفت کره جنوبی در این زمینه قابل مقایسه با ایران نیست.

کسی تا به حال به این پرسش پاسخ نداده که مسیری که ایران و کره در خودروسازی طی کره اند چه تفاوتی با یکدیگر داشته و چرا آنها توانسته اند سهمی از بازار جهانی خودرو را در اختیار بگیرند.

مجموعه «تهران تقاطع سئول» می کوشد به این پرسش و مسائلی از این دست پاسخ دهد.

مجید عزیزی تهیه کنندگی و سیاوش سرمدی نویسندگی و کارگردانی مجموعه «تهران تقاطع سئول» را بر عهده داشته اند که هر روز ساعت 20:00 پخش می‌شود و زمان تکرار آن هم روز بعد ساعت 11:30 خواهد بود.

انتهای پیام/

جديدترين برنامه شبكه افق از صنعت خودروسازی می‌گويد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند «تهران تقاطع سئول» از شبکه افق پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..