تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهرداد بذرپاش به صرف آبگوشت میهمان حسن روحانی شد!

مهرداد بذرپاش به صرف آبگوشت میهمان حسن روحانی شد!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته برای صرف ناهار به باغ سرهنگ حسن روحانی رفته بود تصویری از این دیدار را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و یادداشتی درباره رفتار و خصوصیات  این سرهنگ بازنشسته نوشت.

 مهرداد بذرپاش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دیروز مهمان آقای حسن روحانی بودم در باغ ایشان به صرف ناهار. یک آبگوشت خوشمزه.جای همه خالی.کسی صحبتها و رفتار او را ببیند، حقیقتا در قامت یک سرهنگ واقعی است.جالب است بدانید که در دانشگاه هم حقوق خوانده بود.هم سرهنگ بود و هم حقوقدان.برای دوران بازنشستگی و برای آسایش خود و خانواده اش یک دامداری موفق راه اندازی و اداره میکرد.فقط خیلی پرکار و بدون تشریفات و متواضع بود و اقتصاد مقاومتی را در عمل باور داشت که خیلی تعجب کردم ."

 مهرداد بذرپاش به صرف آبگوشت میهمان حسن روحانی شد!

انتهای پیام/

تصویری دیدنی از مهرداد بذرپاش در باغ حسن روحانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهرداد بذرپاش به صرف آبگوشت میهمان حسن روحانی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..