تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه شکار مزدوران سعودی توسط تک تیرانداز یمنی+ فیلم

3مزدور سعودی در منطقه الطلعه شکار تک تیراندازی شدند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درگیری مزدوران سعودی در منطقه الطلعه و در خاک موجب شد تا آنها در دام تک تیراندازها بیافتند.

در پی جنگ نابرابر عربستان سعودی به خاک کشور یمن، گروهی از نظامیان یمنی به خاک سعودی‌های نفوذ کرده و با نیروهای نظامی عربستان در داخل خاک این کشور درگیر شدند.

نفوذ یمنی‌ها به خاک عربستان و پایگاه های نظامی سعودی موجب شد تا نیروهای عراقی ضربات سنگینی از نیروهای عراقی بخورند.

متاسفانه در جنگ نابرابر عربستان علیه کشور یمن هزاران زن و کودک و غیرنظامی کشته شدند و فجایع انسانی بیشماری در این کشور رخ داده است.

فیلم زیر سه مزدور نظامی سعودی را در خاک عربستان نشان می دهد که شکار تک تیراندازی یمنی شده اند.

در ادامه این فیلم را ببینید.

انتهای پیام/

شکار سعودی‌ها به دست تک تیرانداز یمنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه شکار مزدوران سعودی توسط تک تیرانداز یمنی+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..