تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه نویی مچ کرانچار را خواباند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های اصفهانی ذوب آهن و سپاهان از ساعت 21 امشب در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

گل نخست ذوب آهن توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید و سپس محمدرضا عباسی گل دوم ذوبی ها را وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان امیر قلعه نویی پیروز به رختکن بروند.

در دقیقه 74 عزت الله پورقاز مدافع تیم سپاهان از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان زلاتکو کرانچار در پانزده دقیقه پایانی، ده نفره به کار خود ادامه دهند. در ادامه نیز گلی به ثمر نرسید و بازی با همان نتیجه دو بر صفر  به سود ذوبی ها پایان یافت.

گفتنی است عواید حاصل از بلیت فروشی این دیدار دوستانه به بیماران سرطانی اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

پیروزی ذوب آهن مقابل سپاهان در دیداری دوستانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه نویی مچ کرانچار را خواباند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..