تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 8 احتمالا در رنگ های خاکستری، آبی و مشکی عرضه خواهد شد

بر اساس شایعه‌ای جدید، گفته می‌شود گوشی گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های خاکستری، آبی و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد.

پس از اینکه سامسونگ اوایل هفته‌ی جاری ارسال دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد آنپکد خود را ارسال کرد، حالا می‌دانیم که این کمپانی فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۸ را در روز ۲۳ آگوست (یکم شهریور) معرفی خواهد کرد. حال شایعه‌ی جدیدی در مورد محصول جدید سامسونگ مطرح شده است که باعث افزایش شور و اشتیاق کاربران نسبت به این دستگاه خواهد شد. بر اساس اعلام یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی اخبار فناوری، رونالد کوانت، پیش از رونمایی از گلکسی نوت ۸ رنگ‌های این دستگاه را هم می‌دانیم. بنا به گفته کوانت، فبلت مورد بحث در سه رنگ خاکستری ارکیده، آبی تیره و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. دو مورد از این رنگ‌ها با رنگ گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس که اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند، شباهت دارد؛ اما این بار رنگ آبی تیره، کاملا جدید است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

مقالات مرتبط:

در توییت کوانت همچنین اشاره شده است که شاید گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های دیگری نیز تولید شود و مسلما واقعی بودن چنین فرضیه‌ای بسیار محتمل است. سامسونگ معمولا گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌کند؛ البته پرچم‌داران این شرکت در آمریکا به دلیل عرضه شدن توسط اپراتورهای موبایل این کشور، فقط در ۲ یا ۳ رنگ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. گلکسی نوت ۸ به‌احتمال زیاد در رنگ‌های متنوعی تولید خواهد شد؛ اما رنگ‌های اشاره‌شده در این مطلب، از جمله محبوب‌ترین رنگ‌های مد نظر کاربران تلقی می‌شوند. در سال‌های اخیر شاهد این بوده‌ایم که سامسونگ گوشی‌های پرچم‌دارش را در رنگ‌های بسیار متنوعی تولید کرده است و همین موضوع باعث شده محبوبیت دستگاه‌های مورد اشاره در بین کاربران بیشتر شود.

تاکنون اطلاعات دقیق بسیار کمی در مورد فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شده است؛ اما کاربران انتظار دارد سامسونگ از زبان طراحی به کار گرفته‌شده در گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ساخت نوت ۸ نیز بهره بگیرد. یکی از ویژگی‌های زبان طراحی پرچم‌داران سری گلکسی اس ۸ این غول کره‌ای، صفحه‌نمایش اینفینیتی این محصولات است. البته گفته می‌شود که گوشه‌های نمایشگر گلکسی نوت ۸ نسبت به نمایشگر گلکسی اس مربعی‌تر خواهد بود. از نظر مشخصات فنی هم انتظار داریم که فبلت مورد اشاره به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای گلکسی نوت ۸ می‌توان به ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. مهم‌تر از همه اینکه گوشی مورد انتظار نوت ۸ به همراه قلم استایلوس اس-پن عرضه خواهد شد و عمر باتری این محصول در حد مطلوبی خواهد بود؛ هرچند سامسونگ به دلیل مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ رخ داد، به احتمال زیاد در تعیین ابعاد باتری نوت ۸ احتیاط بیشتری به خرج خواهد داد. سامسونگ امسال به دنبال این است که گلکسی نوت ۸ را بسیار دقیق و بدون مشکل تولید کند تا این اطمینان در کاربران ایجاد شود که این محصول همانند مدل پیشین خود با مشکل انفجار مواجه نخواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 8 احتمالا در رنگ های خاکستری، آبی و مشکی عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..