تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرست جديد معاونت گردشگری میراث فرهنگی منصوب شد

سرپرست جديد معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی منصوب شدبه گزارش  حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در حکمی میرهادی قره‌سید رومیانی را با حفظ سمت به‌ عنوان سرپرست معاونت گردشگری این سازمان منصوب کرد.

متن حکم زهرا احمدی‌پور خطاب به میرهادی قره‌سید رومیانی به ‌شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص، تجارب و شایستگی جنابعالی، به‌موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری سازمان منصوب می‌شوید.

رویکرد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از راهبردهای توسعه پایدار در کشور و پل اتصال میان ملت‌ها ایجاب می‌کند که ضمن توجه ویژه به شاخص‌های علمی، پژوهشی با رهیافت‌های جدید جامعه جهانی، این حوزه که از ارکان اقتصاد بدون نفت است، با جدیت توسعه یابد. بدین منظور سیاستگذاری علمی جهت فعالسازی کلیه ظرفیت‌های ملی، ایجاد هماهنگی بین‌ دستگاه‌های اجرایی در جهت برنامه راهبردی توسعه گردشگری کشور، توسعه بازار گردشگری در بعد داخلی و بین‌المللی با نگاه آینده‌نگرانه، ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی، واگذاری‌ تصدی‌گری‌های حوزه گردشگری به بخش خصوصی، تسهیل فضای کسب‌وکار، توسعه بعد نظارتی، به‌کارگیری سیستم‌های نوین آماری و تقویت سامانه‌های گردشگری الکترونیک، از شاخصه‌های مهمی است که انتظار می‌رود؛ با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، صاحب‌نظران و تعامل با سایر حوزه‌ها در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان اهتمام شایسته به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

همچنین زهرا احمدی‌پور در نامه‌ای از همکاری و تلاش‌های مرتضی رحمانی‌موحد در دوران مدیریت معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، قدردانی کرد.

انتهای پيام/

خداحافظی رحمانی‌موحد از معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرست جديد معاونت گردشگری میراث فرهنگی منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..