تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسیقی زنده خیابانی سرخ پوست‌ها در قلب استانبول

موسیقی خیابانی یکی از دیدنی و شنیدنی‌ترین جاذبه‌های خیابان استقلال استانبول است. در این ویدیوی اختصاصی، کجارو اجرای گروه سرخ‌پوست‌ها در این خیابان را به شما نمایش می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

اگر در خیابان استقلال استانبول قدم بزنید، جاذبه‌های زیادی توجه شما و سایر گردشگران را به خود جلب می‌کند. از رستوران‌های سنتی گرفته تا کافه و قنادی‌ها و مغازه‌های پر شمار که هر کدام به فعالیتی خاص می‌پردازند. یکی از جاذبه های بسیار مهم خیابان استقلال استانبول، موسیقی خیابانی است که در همه جای آن و توسط افراد گوناگون از قومیت‌های مختلف اجرا می شود. در حقیقت اجرای موسیقی خیابانی بسیار مورد توجه مردم قرار دارد و آن‌ها به اجرا کننده‌های موسیقی خیابانی به چشم هنرمندانی که هنر و فرهنگ خود را به نمایش می‌گذارند، می‌نگرند.

موسیقی زنده سرخ پوستها - استانبول

یکی از گروه‌هایی که چندین سال است که در خیابان استقلال به اجرای موسیقی می‌پردازد، یک گروه به اصطلاح سرخ‌پوست هستند که اجرای آن‌ها همواره برای مردم و همچنین گردشگرها جذابیتی خاص دارد. در این ویدیوی اختصاصی با هم یک اجرای کوتاه از این گروه را خواهیم دید. با کجارو همراه باشید.

دانلود ویدیو 360p



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسیقی زنده خیابانی سرخ پوست‌ها در قلب استانبول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..