تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیده نشده از بازیگر فروشنده در کنار مرحوم کیارستمی

عکس دیده نشده از بازیگر فروشنده در کنار مرحوم کیارستمیبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک کریمی بازیگر فیلم فروشنده در صفحه اینستاگرام خود عکسی قدیمی از خود در کنار مرحوم عباس کیارستمی را منتشر و یاد و خاطره وی را زنده کرد.

گفتنی است؛ بابک کریمی بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌ همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.وی پس از سپری کردن دوران دبستان در تهران به ایتالیا رفت و پس از تحصیل در زمینه هنر در شهر رم به تدریس سینما پرداخت.

 اصغر فرهادی با دیدن فیلم بلیت‌ها ساخته عباس کیارستمی، کریمی را برای حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین در نقش قاضی انتخاب کرد. کریمی در دو اثر دیگر اصغر فرهادی یعنی گذشته و فروشنده نیز بازی کرده است.

لازم به ذکر است؛ عباس کیارستمی کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوین‌گر، عکاس، تهیه‌کننده و گرافیست که برای درمان بیماری سرطان خود به فرانسه سفر کرده بود بعدازظهر 14 تیرماه سال 1395 درگذشت. 

 عکس دیده نشده از بازیگر فروشنده در کنار مرحوم کیارستمی

انتهای پیام/

عکسی خاطره انگیز از بابک کریمی در کنار مرحوم کیارستمی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیده نشده از بازیگر فروشنده در کنار مرحوم کیارستمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..