تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از 2 مرداد

آغاز ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از دوم مردادحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  افزود: ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی حرفه ای و دوره کاردانی فنی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) از طریق سایت سازمان سنجش از روز دوشنبه دوم مردادماه آغاز می شود و دوشنبه نهم مردادماه پایان می پذیرد.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام که دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه ای که از امروز بعدازظهر شنبه ۳۱ تیرماه بر روی سایت سنجش قرار می گیرد، هستند می توانند در تاریخ اعلام شده برای پذیرش در این دوره ها ثبت نام و شرکت کنند.

انتهای پیام/

جزئیات ثبت نام دوره های جدید کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهرماه 96




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از 2 مرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..