تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جالب یک سیگاری برای تحقیر کارمندان دولت +فیلم

روش متفاوت مرد کویتی برای روشن کردن سیگار+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی کویتی با روش متفاوتی که برای روشن کردن سیگار  به کار گرفت، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت، او در واقع باا این کار قصد داشت  ثروت خود را به رخ  اقشار کم‌درآمد و کارمندان بکشد.

اقدامی برای تحقیر کارمندان دولتی کویت

وی سیگارش را با استفاده از یک اسکناس 10 دیناری روشن کرد تا کارمندانی که برای دریافت حقوقشان لحظه شماری می کنند را به سخره بگیرد و به نوعی نظام کارمندی کویت را زیر سوال ببرد.

این شهروند کویتی گفت  قصد دارد با این اقدام به اقشار کم‌درآمد و فقرا نشان دهد که پول برای او هیچ ارزشی ندارد.

انتهای پیام/

سیگار کشیدن مرد کویتی با دینار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جالب یک سیگاری برای تحقیر کارمندان دولت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..