تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار داعشی‌ها با لباس و آرایش زنانه از موصل +تصاویر

فرار داعشی‌ها با لباس و آرایش زنانه از موصل +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کَلَکِ‌شان در موصل کنده شد، تروریست های تکفیری داعش اکنون به فکر فرار افتاده‌اند، برای این کار نیز دست به هرکاری می‌زنند و کارهایی می‌کنند، دور از انتظار؛ برخی از تکفیری‌های داعش که در موصل قدیم به پناهگاه‌های زیرزمینی و خانه های متروکه پناه برده‌اند در اقدامی عجیب برای فرار از این شهر اقدام به آرایش و پوشیدن لباس زنانه کردند.

پیش از این نیز داعشی‌ها بارها از این ترفند برای فرار از نیروهای مردمی و ارتش عراق استفاده کرده بودند و این اقدام عجیب دیگر راه به جایی نمی‌برد و این بار هم ارتش عراق موفق به دستگیری تروریست‌هایی که قصد فرار داشتند شد.

 

فرار داعشی‌ها با لباس و آرایش زنانه از موصل +تصاویر
 

انتهای پیام/

 داعشی‌ها در لباس و آرایش زنانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار داعشی‌ها با لباس و آرایش زنانه از موصل +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..