تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از خوراکی های اعیانی از جنس طلا

تصاویری از خوراکی های اعیانی از جنس طلابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برخی از افراد که دارای ثروت و پول زیادی هستند برای خرج کردن پول خود به روش های مختلفی روی می‌آورند. مثلا عده ای با خرید ماشین های میلیاردی و خانه های گران قیمت و عده ای دیگر با روی آوردن به روش های غیرمعمول مثل  سرو غذاهایی که با طلا درست شده اند پول خود را خرج می کنند.

در سراسر جهان خوراکی های خوشمزه با قیمت های گزافی وجود دارد که با توجه به موادی که در آنها مورد استفاده قرار می گیرد بر قیمتشان افزوده می شود. مثلا خوراکی ها یا غذاهایی  که با استفاده از زیورآلاتی همچون طلا درست شده اند بسیار گران هستند.

 در فضای مجازی تصاویر دیدنی و جالبی از خوراکی هایی که با روکش طلا تزیین شده اند در حال دست به دست شدن است که توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا این تصاویر را مشاهده نمایید.

 تصاویری از خوراکی های اعیانی از جنس طلا

انتهای پیام/

 خوراکی هایی با روکش طلا+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از خوراکی های اعیانی از جنس طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..