تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار کارگردان «کارگر ساده نیازمندیم» از سینماداران برای ساماندهی اکران فیلم‌ها

انتظار کارگردان «کارگر ساده نیازمندیم» از سینماداران برای ساماندهی اکران فیلم‌هامنوچهر هادی کارگردان سینما در خصوص روند اکران «کارگر ساده نیازمندیم» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کسی که یک فیلم اجتماعی با گروه و عواملی مانند «کارگر ساده نیازمندیم» می‌سازد، نباید انتظار داشتن سینماها و سانس‌های فیلم‌هایی مانند «نهنگ عنبر»، «من سالوادور نیستم» و «ساعت پنج عصر» داشته باشد اما می‌توان با مدیریت بهتری حداقل یکی از سانس‌های خوب در طول روز در هر سینما را به این نمونه فیلم‌ها تعلق داد.

وی افزود: اینکه فقط سانس‌هایی که حتی فیلم‌های پرمخاطب هم در آن سانس‌ها نمی‌فروشند را به فیلم‌هایی مانند «کارگر ساده نیازمندیم» بدهند، اتفاق خوب و درستی نیست و می‌توان گفت به نحوی رفع مسئولیت است و اینکه فقط گفته شود؛ به شما اکران تعلق گرفته است.

این کارگردان گفت: در این موارد به سینمادار هم نمی‌توان خرده گرفت چون به طور طبیعی سانس‌های بهتر خود را به فیلم‌های پرمخاطب خواهد داد. اما واقعا یک سانس خوب در طول روز در هر سینما، باید به فیلم‌هایی مانند «کارگر ساده نیازمندیم» داده شود.

انتهای پیام/

گفتگو با منوچهر هادی در خصوص وضعیت اکران «کارگر ساده نیازمندیم»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار کارگردان «کارگر ساده نیازمندیم» از سینماداران برای ساماندهی اکران فیلم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..