تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز جمعه در سخنانی تاکید کرد: هنوز درباره این مساله تصمیم نگرفته ام که آیا بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری 2018 شرکت کنم یا نه.

بر اساس این گزارش پوتین وعده داده است تا قانون اساسی را به گونه ای تغییر ندهد که به او اجازه دهد به طور نامحدود زمام قدرت سیاسی را در روسیه در دست داشته باشد.

پوتین که در 17 سال گذشته تسلط کاملی بر عرصه سیاسی روسیه داشته و با محبوبیت زیادی در بین مردم روبرو است، احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت خواهد کرد و به پیروزی خواهد رسید. این چهارمین دوره ریاست جمهوری پوتین در مارس سال آینده خواهد بود.

رئیس جمهور روسیه در سخنانی در شهر سوچی تصریح کرد: من هنوز درباره اینکه از این پست به عنوان رئیس جمهور کناره گیری کنم یا نه، تصمیم نگرفته ام. هرگاه به این مساله رسیدگی کردم آنگاه درباره کاری که بعدا انجام خواهم داد، فکر می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا فرد خاصی را برای جانشینی رئیس جمهور روسیه در نظر دارید"، گفت: انتخاب رئیس جمهور وظیفه مردم روسیه است.

پوتین قبل از سال 2008 میلادی دو دوره رئیس حمهور روسیه بوده و پس از آن نخست وزیر این کشور شد. بر اساس قانون اساسی روسیه پوتین نمی توانست برای سه دوره متوالی رئیس جمهور روسیه باشد. پوتین بار دیگر در سال 2012 میلادی به ریاست جمهوری رسیده است.

برخی تحلیلگران سیاسی بر این باورند که پوتین احتمالا قصد دارد قانون اساسی را تغییر دهد تا به وی اجازه دهد برای پنجمین بار در سال 2024 میلادی رئیس جمهور روسیه شود.

پوتین ضمن رد این احتمال، تاکید کرد: من این فرصت را داشتم، حتی آنها از من خواستند تا قانون اساسی را تغییر دهم ولی من این کار را انجام ندادم و تمایلی برای انجام این کار در آینده ندا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..