تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی J7 مدل 2016

عرضه اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی J7 (2016)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی‌های سری (J) سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین محصولات و پرطرفدارترین گوشی های هوشمند این شرکت است.

یکی از محبوب ترین مدل های  سری J با توجه به قیمت و تجهیزات آن نسخه J7 است که در چند ورژن 2016 ، 2017 ، prime ، proو max  در دوسال اخیر عرضه شده است و در بازار ایران نیز با استقبال گسترده ای روبرو شده است.

اما خبر خوب برای کاربران سری J این است که سامسونگ قصد دارد برای اولین نسخه یعنی J7 (2016)  نیز اندروید نوقا را عرضه کند، در نتیجه دیگر ورژن ها نیز اگر تاکنون اندروید 7 برایشان عرضه نشده است میتوانند امیدوار باشند بروزرسانی نوقا را دریافت کنند.

این موضوع از آنجا وشخص شد که سامسونگ اندروید نوقا را برای مدل SM-J710F   در کشور کره ارائه کرد.

گفتنی است یکی از ویژگی های بارز شرکت سامسونگ در پشتبانی از گوشی هایش ارائه نسخه های جدید اندروید برای حتی گوشی های قدیمی است که از لحاظ سخت افزاری امکان دریافت را داشته باشند.

انتهای پیام/

اندروید نوقا برای گلکسی J7 (2016) به زودی عرضه می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی J7 مدل 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..