تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف زندان داعشیان در موصل+ فیلم

کشف زندان داعشیان در ساحل غربی موصل+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که گروهک تروریستی داعش وارد خاک عراق شد و موصل را که یکی از مهمترین و استرتژیک ترین شهرهای عراق به شمار می رفت  تحت سلطه خود درآورد، تصورش را هم نمی‌کرد تنها سه سال حکومتش در موصل دوام داشته باشد و پس از آن با ضربات سنگینی که از رزمندگان و نیروهای مردمی عراق می خورد باید همه وجودش را از این خاک برکَند.

پس از آزادسازی کامل موصل از اشغال داعش نیروهای عراقی و مردم این شهر به کمک یکدیگر درصدد بازسازی موصل برآمدند، شهری که تصویر امروزش با تصاویر روزهای خوش و آرامَش بسیار  تفاوت دارد و به ویرانه‌ای می‌ماند.

در این بازسازی‌ها نیروهای رزمنده عراقی تجهیزات و اطلاعات جدیدی از گروه تروریستی داعش به دست آورنده اند، یکی از مهمترین کشفیات در موصل که از سوی پلیس فدرال عراق به تازگی صورت گرفته، یافتن زندان داعشیان در ساحل غربی موصل است.

در ادامه می توانید فیلمی از زندان گروه تروریستی داعش در سواحل موصل ببینید.

انتهای پیام/

پلیس فدرال عراق زندان داعشیان را در ساحل غربی موصل کشف کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف زندان داعشیان در موصل+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..