تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام انتقال سرور به ایران را پذیرفت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به فارس گفت: تلگرام انتقال سرور به ایران را پذیرفته و با مصوبه شورای عالی فضای مجازی، شبکه‌های بین‌المللی که می‌خواهند در ایران کار کنند، باید سرورشان را به ایران بیاورند و برای این کار به آنها مهلت می‌دهیم.

به گزارش شمانیوز: نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری در نمایشگاه الکامپ بیست و سوم در پاسخ به سؤال فارس، گفت: طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، شرکت‌های بین المللی که می‌خواهند در ایران کار کنند، باید سرورشان به داخل ایران بیاید که برای این کار، به آنها زمان و مهلت می‌دهیم و به دلیل همین الزام، تلگرام پذیرفته که بیاید، در غیر این صورت مشمول سیاست‌های مصوب خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیرو این مصوبه که آیا درباره فیلتر شدن شبکه‌های جدیدی تصمیم‌گیری شده، گفت: در جریان نیستم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه بسته شدن استارتاپ‌هایی که در بستر تلگرام مبادله پول انجام می‌دادند، گفت: مبادله پول روی تلگرام انجم نمی‌دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام انتقال سرور به ایران را پذیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..