تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه آزمایشی گوشی نوکیا 8 در تصاویر جدید فاش شد

به‎تازگی تصاویری از نمونه آزمایشی نوکیا ۸ منتشر شده است که پرچم‎دار جدید نوکیا را با دوربین دوگانه (بدون لنز کارل زایس) به نمایش میگذارد.

گوشی‌های هوشمند نوکیا که به بازار عرضه شده‌اند، محصولات میان‌رده و ارزان‌قیمت را شامل می‎شوند. بااین‌حال، بسیاری به دنبال عرضه پرچمدار جدید این شرکت با نام نوکیا ۸ هستند که به‌عنوان یک گوشی رده‌بالا، قرار است با بهترین‎ گوشی‌های امسال در بازار رقابت کند.

به‎تازگی تصویری از یک مدل آزمایشی نوکیا ۸ منتشر شده است که پرچم‎دار جدید نوکیا را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر در انجمن بایدو فاش شده است و منبع انتشار این تصاویر، ادعا می‌کند که مدل فاش شده، یک نمونه اولیه از پرچم‎دار جدید نوکیا است. در تصاویر فاش شده از این مدل، به نظر می‌رسد که نوکیا ۸ به بزرگی سری گلکسی نوت یا سایر فبلت‎های بازار باشد. بدنه پشتی این گوشی، طلایی و براق است؛ البته نوکیا ۸ در رنگ‌های دیگری نیز عرضه خواهد شد.

مدل آزمایشی نوکیا 8

به هر صورت، لوگوی نوکیا در بدنه پشتی جلب‌ توجه می‌کند و به نظر می‌رسد که شایعات پیشین مبنی بر عرضه نوکیا ۸ با دوربین دوگانه صحت داشته باشند. با این‌ حال هیچ خبری از لوگوی «کارل زایس» نیست؛ با توجه به اینکه اعلام شده بود گوشی‌های جدید نوکیا با لنز کارل زایس عرضه خواهند شد، امکان دارد مدل فاش شده مربوط به یک نمونه آزمایشی از نوکیا ۸ باشد که پیش‎ از این همکاری توسعه یافته است. 

با توجه به این تصاویر، جک ۳.۵ میلی‎متری صدا برای اتصال هدفونهای قدیمی در لبه بالای نوکیا ۸ قرار خواهد گرفت. در لبه پایینی گوشی درگاه یواس‌بی نوع C، حفره‎های بلندگو و یک حفره برای میکروفون تعبیه شده است. در حاشیه پایین نمایشگر، سنسور اثر انگشت به همراه دو دکمه لمسی خازنی قرار دارد و خبری از نمایشگر بدون حاشیه نیست.

سیستم‎عامل مورد استفاده در نوکیا ۸، اندروید نوقا خواهد بود که در تصاویر فاش شده، دیده می‌شود. عرضه اولین گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا به این جهت حائز اهمیت است که نوکیا مدت‌ها با مایکروسافت برای عرضه گوشی‎های هوشمند ویندوزی همکاری کرده است و بازگشت این برند فنلاندی به بازار با سیستمعامل اندروید، می‌تواند نوکیا را به روزهای اوج خود بازگرداند.

باید توجه داشت که این تصاویر به‌صورت رسمی معرفی نشده است و حتی در صورتی‌ که عرضه نوکیا ۸ صحت داشته باشد، پرچم‎دار جدید نوکیا ممکن است با این تصاویر تفاوت داشته باشد.

مدل آزمایشی نوکیا 8

بر اساس اطلاعات منتشرشده در مورد نوکیا ۸، این مدل به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد بود و از ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. شایعات پیشین درباره‌ی زمان عرضه نوکیا ۸، نشان می‎دهند که پرچمدار جدید این شرکت فنلاندی در ۳۱ جولای (۹ مرداد)  معرفی خواهد شد و پس از چند هفته با قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار وارد بازار می‎شود. لازم به ذکر است که نوکیا، مدتی پیش نوکیا ۸ را در وب‎سایت رسمی خود به نمایش گذاشته بود و هم‌چنین رندرهایی از این مدل به دست آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه آزمایشی گوشی نوکیا 8 در تصاویر جدید فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..