تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماری که با سر قطع شده هم نیش می زند +فیلم

ماری که با سر قطع شده هم نیش می زند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مارها موجودات بسیار خطرناکی هستند که با چند قطره از زهر آنها، مرگ انسان را در آغوش می گیرد، اما به نظر می رسد اگر سر آنها را از بدنشان جدا کنیم دیگر خطری ما را تهدید نمی کند.

چیزی که در ذهن ما جا افتاده این است که هر جانوری پس از قطع شدن سرش در لحظه تلف می شود و اگر یک موجود خطرناک باشد دیگر خطری از جانب او کسی را تهدید نمی کند اما با ویدئویی که به تازگی نشر پیدا کرده خلاف این موضوع به بسیاری از کاربران ثابت شد.

در این ویدئو ماری به تصویر کشیده شده که پس از مشاهده در یک باغ و قطع کردن سر از بدنش همچنان با سر قطع‌شده در حال تکان خوردن و تلاش برای آسیب رساندن و نیش زدن است.

انتهای پیام/

زنده ماندن یک مار پس از قطع کردن سرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماری که با سر قطع شده هم نیش می زند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..