تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا رئیس جمهور به لیبرال های اصلاح طلب اعتماد ندارد؟/ شکاف روحانی و اصلاح طلبان عمیق تر شد

اختلاف شیخ حسن روحانی و اصلاح طلبان این روزها اظهر من الشمس است زیرا کم کم صدای اصلاح طلبان از بی نتیجه بودن فشارهایشان برای کابینه آینده در آمده و روحانی گویا نمی خواهد به حرفها و توصیه های آنها توجه کند.

به گزارش شمانیوز: اخیرا مرتضی مبلّغ از فعالین سیاسی اصلاح طلب گفته  "تا جایی که من اطلاع دارم حتی یک پیشنهاد هم به  اصلاح‌طبان داده نشده تا  به صورت مشخص و  برنامه‌ریزی برای کابینه تصمیم بگیرند."

 وی افزود: قبل از جلسه کمیته تعامل با رییس‌جمهور، تماس‌هایی از سوی نزدیکان آقای روحانی با افراد مختلف گرفته شده تا نقطه نظرات و پیشنهاداتی را که دارند به مشورت بگذارند، اما این که اصلاح‌طلبان پیشنهادهای روشنی به رییس‌جمهور داده باشند خیر، نبوده است.

این سخنان نشان می دهد روحانی دل خوشی از اصلاح طلبان ندارد، زیرا شاید روحانی معتقد است اصلاح طلبان نقش پر رنگ و موثزس در رای آوری او نداشته اند، از سوی دیگر به نظر می رسد شیخ حسن روحانی به شدت از فشار های گاه و بیگاه اصلاح طلبان برای تعیین کابینه آینده و سهم خواهی گلایه مند است.

روزی نیست شخصیت اصلاح طلبی سخن از کابینه نگوید و منت حمایت از روحانی را بر سر او نگذارند.

از سوی دیگر محمدرضا خاتمی، چندی قبل در یک مصاحبه پیرامون رابطه آقای روحانی با اصلاح‌طلبان اظهار کرد:"در دولت اول روحانی، در بخش توسعه سیاسی و فرهنگی، هیچ فرد اصلاح‌طلبی در مسئولیت‌های رسمی مرتبط با این حوزه‌ها در دولت قرار نگرفت. البته در بخش اقتصادی هم اصلاح‌طلب شاخصی حضور نداشت؛ اما اصلاح‌طلبان از شرایط رضایت دارند"

همچنین عطریانفر نیز چندی پیش با صراحت اعلام کرده بود که روحانی مشورت پذیر نیست.

به نظر می رسد با عمیق تر شدن شکاف میان اصلاح طلبان با روحانی و همچنین استراتژی لیبرال ها برای رسیدن به رئیس جمهوری صد در صد اصلاح طلب در سال 1400 باید روز به روز منتظر تنش های میان جریان اعتدالی و اصلاح طلب باشیم.

منبع:افکار نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا رئیس جمهور به لیبرال های اصلاح طلب اعتماد ندارد؟/ شکاف روحانی و اصلاح طلبان عمیق تر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..