تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی مذاکرات محرمانه؛ شائبه میانجی‌گری عمان بین دولت ترامپ و تهران

آخرین رصدها از احتمال سفر وزیر خارجه عمان به واشنگتن حکایت دارند. یوسف بن علوی، پس از سفر هفته گذشته خویش به تهران، به لندن رفت.

به گزارش شمانیوز: چند روز پس از سفر وزیر امور خارجه عمان به تهران و با افزایش ارتباطات آشکار دولت عمان با واشنگتن، شائبه‌ها مبنی بر احتمال میانجی‌گری مجدد مسقط میان ایران و آمریکا تقویت شده است.

لحظاتی پیش، کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا و سلطان قابوس عمان، طی تماسی تلفنی، در مورد «حل منازعات منطقه‌ای» و آن‌چه ترامپ «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده» ایران خوانده، گفت‌وگو کرده‌اند. ترامپ پیش از این تماس تلفنی، جلسه‌ای با مشاور امنیت ملی خود داشته است.

آخرین رصدها از احتمال سفر وزیر خارجه عمان به واشنگتن حکایت دارند. یوسف بن علوی، پس از سفر هفته گذشته خویش به تهران، به لندن رفت.

پیش از این،‌ دولت عمان میانجی‌گری میان تهران و واشنگتن بر سر مذاکرات هسته‌ای منجر به برجام، میزبانی مذاکرات محرمانه و هم‌چنین نقش‌آفرینی در تبادل و یا آزادی زندانیان و جاسوس‌های آمریکایی در ایران را به عهده گرفته بود.

منبع:پارس نیوز





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی مذاکرات محرمانه؛ شائبه میانجی‌گری عمان بین دولت ترامپ و تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..