تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهایی درباره رمزگذاری ایمیل و گوشی‌های همراه+ فیلم

هشدارهایی درباره رمزگذاری ایمیل و گوشی‌های همراه+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعداد بیشماری از مردم جهان در ایمیل، جیمیل، سرویس‌های ارسال و دریافت اطلاعات و نرم افزارهایی که نیاز به رمز ورود دارند، فعالیت دارند، قطعا در این سرویس‌ها و نرم‌افزارها اطلاعات شخصی آنها وجود دارد و با توجه به علاقه هکرها برای دستیابی به اطلاعات کاربران تامین امنیت اطلاعات در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

کلمه عبور تنها فاصله شما و هکرها برای دسترسی به اطلاعات شخصی است پس بهتر از رمزعبوری مطمئن و قوی انتخاب کنید تا از اطلاعات شخصی شما در این فضا حفاظت شود.

البته انتخاب رمز عبور راحت مانند سال تولد، تاریخ‌های خاص، نام شهر و .... به راحتی برای هکرها قابل حدس زدن است، حتی آنها کامپیوترهایی دارند که می تواند میلیون‌ها کلمه عبور برای برایشان حدس بزند.

برای اطلاع از روش‌های انتخاب رمزعبور مطمئن که قابل ردیابی برای هکرها نباشد فیلم زیر را ببینید.

انتهای پیام/

روشهای انتخاب رمز عبور مطمئن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهایی درباره رمزگذاری ایمیل و گوشی‌های همراه+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..