تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017 مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017 

شیک ترین مدلهای لباس مردانه برای تابستان 2017 را می‌توانید در زیر دیدن کنید که از برندهای برتر دنیا میباشند. گزینه لباس برای فصل تابستان ساده نیست، از این رو که اضافه بر زیبایی، خنکی و راحتی نیز اهمیت می یابد. اگر گزینه لباسی ست و خوشگل در این فصل برایتان سخت هست، به کلکسیونی از لباس هاس مردانه که در این جا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

گزینه لباس برای فصل تابستان ساده نیست، از این رو که اضافه بر زیبایی، خنکی و راحتی نیز اهمیت می یابد. اگر گزینش لباسی ست و خوشگل در این فصل برایتان سخت هست، به کلکسیونی از لباس هاس مردانه که در این جا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید. این ست ها از نظر معروفترین طراحان مد، برترین گزینه برای تابستان می باشند.

شلوار نخی + بلوز پولو + کفش لوفر
این ست برای زمان هایي که نمیخواهید زیبایی را فدای راحتی کنید، مناسب هست. با این دست لباس نه تنها احساس راحتی خواهید کرد، بلکه بسیار هم جذاب و چشمگیر خواهید شد. آن چه در این گزینه اهمیت می یابد، جنس پارچه هست که باید پنبه اي یا نخی باشد. کفش هاي لوفر نیز کفش هایي سبک و راحت میباشند که در هر رنگی موجود می باشند. به همین علت به راحتی می‌توانید آن ها را با رنگ لباس هایتان ست کنید.

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

این ست برای زمان هایي که نمی‌خواهید زیبایی را فدای راحتی کنید، مناسب هست

بلوز راه راه + شلوار سفید
اگر به طرح هاي راه راه علاقه دارید، بلوز راه راه تان را با شلواری سفید ست کنید. از آنجا که طرح هاي راه راه چشم ها را به سمت خود جذب میکنند، با پوشیدن شلواری به رنگ خنثی، می‌توانید در ظاهرتان تعادل ایجاد کنید. توصیه ما به شما این هست که رنگ هاي پر رنگ بلوز با راه راه هاي باریک تر را گزینش کنید

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

اگر به طرح هاي راه راه علاقه دارید، بلوز راه راه تان را با شلواری سفید ست کنید

بلوز گلدار + شلوارکی به رنگ خنثی
شاید برایتان ساده نباشد که بلوزی با طرح هاي گلدار به تن کنید اما اگر دوست دارید که کمی به ظاهرتان تنوع دهید و متفاوت از دیگران باشید، ما بلوزهای گلدار را به شما توصیه میدهیم. پوشیدن بلوزهای گلدار از انچه شما می اندیشید هم ساده تر هست. برای اینکار سعی کنید از رنگ هایي چون مشکی، سورمه اي و کبود برای بلوز و رنگ هاي خنثی برای شلوارک کمک بگیرید. برای تکمیل ظاهرتان صندل برترین گزینه هست.

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

پوشیدن بلوزهای گلدار از آن چه شما می اندیشید هم ساده تر هست

شلوارک + بلوز طرحدار
این را همه ي وقت به دلیل بسپارید که با بلوزهای طرحدار باید شلوارهای ساده «یا برعکس» به تن کرد، در غیر این صورت ظاهر شما شلوغ و شلخته به نظر می‌رسد. بنابراین اگر بلوزی طرحدار به تن کردید، حتما شلواری ساده به رنگ خنثی مثل سفید یا کرم به تن کنید. کفش لوفر نیز گزینه خوبی برای پاهایتان هست.

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

با بلوزهای طرحدار باید شلوارهای ساده «یا برعکس» به تن کرد

بلوز طرحدار + شلوارک جین
بلوزهای طرحدار گزینش خوبی برای روزهای گرم و هیجان انگیز تابستان اند. اگر می‌خواهید که ظاهری اسپورت داشته باشید، بلوز طرحدارتان را به همراه شلوارک جین به تن کنید. گرچه حواس تان باشد که از پوشیدن شلوارک هاي جین تیره خودداری کنید زیرا گرما را به مقدار زیادی جذب می‌کنند. کفش کتانی سفید نیز برترین گزینه برای این ست می باشد.

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

بلوزهای طرحدار گزینه خوبی برای روزهای گرم و هیجان انگیز تابستان اند

شلوار سورمه اي + کت رنگ خنثی
همۀ آقایان باید کتی به رنگ خنثی و روشن، در کمد لباس هایشان، به خصوص در فصلی چون تابستان، داشته باشند. شلوار سورمه اي نیز زمانی که می‌خواهید تیپی رسمی داشته باشید، برترین گزینش هست. برای زیر کت تان نیز بلوزی کمرنگ که متناسب با رنگ کت تان باشد، بپوشید تا بیش از همۀ وقت} دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

شلوار سورمه اي، زمانی که می‌خواهید تیپی رسمی داشته باشید، برترین گزینه هست

شلوارک طرح دار + تی شرت + کت ساده
اگر به یک دورهمی دوستانه دعوت شده اید اما می‌خواهید کمی از ظاهر اسپورت تان دور شوید، ما این تیپ را به شما توصیه میدهیم. همانگونه که گفتیم اگر شلواری طرحدار بپوشید، بهتر هست که برای بالاتنه لباس هایي ساده به رنگ هایي خنثی گزینه کنید.

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

اگر می‌خواهید از ظاهر اسپرت تان دور شوید، این تیپ را به شما توصیه میدهیم

کت و شلوار + تی شرت + کفش کتانی
برای یک ظاهر رسمی، کت و شلوار برترین گزینه هست اما برای فصل گرمی چون تابستان، به جنس آن دقت کنید. برترین رنگ برای کت و شلوار در چنین فصلی، رنگ هاي روشن مثل کرم یا خردلی هست. با پوشیدن تی شرت و کفش کتانی، کمی از رسمیت ظاهرتان خواهید کاست

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

برترین رنگ برای کت و شلوار در چنین فصلی، رنگ هاي روشن مثل کرم یا خردلی هست

شلوارک + تی شرت + پیراهن
یکی از تیپ هایي که بیشتر آقایان بدان علاقه دارند، پیراهن دکمه دار به همراه تی شرت هست. این تیپ یکی از محبوب ترین مدهای خیابانی هست که برای فصل تابستان نیز مناسب می باشد. برای پیش گیری از گرما، بهتر هست که رنگ آن ها را روشن گزینش کنید و در عوض شلوارکی که با آن ست میکنید تیره باشد.مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017از تیپ هایي که بیشتر آقایان به آن علاقه دارند، پیراهن دکمه دار به همراه تی شرت هست

بلوز یقه دار + شلوارک
اگر به دنبال تیپی برای ساحل دریا یا محوطه استخر میگردید، ما این ست را به شما توصیه می‌دهیم. شما می‌توانید بلوز یقه دار و شلوارک تان را به هر رنگی که دوست دارید، گزینه کنید. بعنوان مثال دو تونالیته گوناگون رنگ آبی با رنگ دریا یا استخر به زیبایی ست می‌شود.

مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017

شما می‌توانید بلوز یقه دار و شلوارک تان را به هر رنگی که دوست دارید، گزینه کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل لباس تابستانی مخصوص آقایان 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..