تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید خودرو با آلودگی به اندازه یک تانک

به گزارش خبرآنلاين، نگراني درباره سهام سه شركت فولكس واگن،دايملر و بي ام دبليو در بورس هاي جهاني به دنبال افشاگري مجله اشپيگل مبني بر توليد خودروهايي كه سبب افزايش گازهاي گلخانه اي شده، افزايش يافته است.

هفته پيش اعلام شد كه دايملر،بي ام دبليو و فولكس واگن در دو دهه گذشته قوانين مربوط به توليد پاك در راستاي كاهش گازهاي گلخانه اي را نقض كرده اند.اشپيگل در سندي كه هفته گذشته منتشر كرد،مدعي شده كه اين سه خودروساز تخلف كرده اند.به دنبال انتشار اين گزارش هر سه خودروساز آلماني به اين گزارش واكنش نشان داده و اين خبر را تكذيب كردند.

با اين حال،سهام فولكس واگن طي هفته گذشته 8.4 درصد، دايملر 2.9 درصد و بي ام دبليو 3.3 درصد كاهش يافت.

در سند اشپيگل تاكيد شده كه خودروهاي اين سه خودروساز به اندازه يك تانك آلودگي زيست محيطي ايجاد كرده اند.بنا به گفته كارشناسان اين اتهامات بسيار جدي است و اين خودروسازان بيش از 20 سال است كه اين توافق را نقض كرده اند.

به دنبال افشاگري هاي اشپيگل، آئودي و مرسدس خودروهاي با پايه سوخت ديزلي خود را براي بررسي نرم افزارهاي آلودگي زيست محيطي فراخوان كرده اند. آئودي و فولكس واگن 850 هزار خودروي سوخت ديزلي و دايملر بيش از 3 ميليون خودروي خود را براي بررسي نرم افزارهاي موتورهاي يورو 5 و يورو 6 فراخوان كرده است.

منبع:بلومبرگ

 

3535

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید خودرو با آلودگی به اندازه یک تانک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..