تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم نهایی گل‌محمدی برای خط دفاع تراکتور

ساعت24-سرمربی تیم تراکتورسازی تصمیم نهایی خود را برای خط دفاع تیمش گرفت.

پس از مصدومیتی که از ناحیه رباط صلیبی برای هادی محمدی به وجود آمد و مشخص شد او حداقل 8 ماه نمی‌تواند به میدان برود، حرف و حدیث‌های زیادی درباره خط دفاع تراکتورسازی ایجاد شد. در این باره یحیی گل‌محمدی اجازه بازگشت محسن بنگر به تیمش را نداد و برخی نیز به گمانه‌زنی درباره ترکیب خط دفاعی تراکتورسازی پرداختند.

با همه مسائل موجود اما سرمربی تراکتورسازی تصمیم نهایی اش را درباره ترکیب خط دفاعی اتخاذ کرد؛ بر این اساس یحیی گل‌محمدی قصد دارد از زوج عارف آقاسی و محمدرضا مهدی‌زاده در دفاع وسط استفاده کند و محمد ایرانپوریان و محمد نادری را در دو دفاع راست و چپ به میدان بفرستد.

تراکتورسازی در بازی تدارکاتی امروز با گسترش فولاد نیز با این ترکیب در خط دفاع به میدان رفت تا مشخص شود گل‌محمدی قصد دارد با این مهره‌ها لیگ برتر هفدهم را آغاز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم نهایی گل‌محمدی برای خط دفاع تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..