تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران به پرسپولیس + فیلم

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرسپولیس موفق شد تیم نفت را در سوپرجام شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد تا فصل را با کسب جام استارت بزند.
در شبی که قرار بود دربی آلمان بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود، طرفداران پرسپولیس در استادیوم یکصدهزار نفری آزادی جشن قهرمانی را برگزار کردند. پرسپولیس با برد سه گله مقابل نفت تهران که تا ساعاتی پیش از این دیدار با تغییرات گسترده مهیای این جدال شده بود، در کمتر از 4 ماه توانست دومین جام را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

 

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران به پرسپولیس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..