تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت‌پرده شکست‌ انتخابات‌الکترونیکی نظام پزشکی/در زندگی سر جای خود ایستاده‌اید؟/آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد آزاد/جزئیات وام ۳میلیون‌تومانی برای دانشجویان

اختلافات درونی و واگرایی در کمین جامعه پزشکی امروز/ معتبر بودن آراء رای‌دهندگان حضوری، در انتخابات نظام پزشکی/آیا در زندگی سر جای خود ایستاده‌اید؟ /تمدید ساعت رای‌گیری تا ساعت ۲۲ امشببه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

اما و اگر‌های شکست انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی

امروز شاهد برگزاری هفتمین انتخابات نظام پزشکی هستیم اما با لغو انتخابات الکترونیک حاشیه و اعتراض های بسیاری به وجد آمد و شمار زیادی در انتظار نظر هیات نظارت و اجرایی هستند.

ارزشیابی توصیفی، درمانی برای حذف نمره محوری است؟ 
ارزشیابی توصیفی یکی از شیوه‌های جدید آموزشی بوده که در دوره ابتدایی مورد توجه قرار گرفته، اما نقد‌های بسیاری را در پی داشته است.

استقبال از رای‌دهی الکترونیکی در انتخابات نظام پزشکی
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه ۵ هزار و ۱۷۶ کاندید در انتخابات نظام پزشکی تایید صلاحیت شده اند از اعلام نتایج ن‌هایی انتخابات در روز شنبه ۳۱ تیرماه خبر داد.

اختلافات درونی و واگرایی آفت بزرگ جامعه پزشکی امروز 
رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به آفت‌هایی که امروز جامعه پزشکی را تهدید می‌کند؛ گفت: حضور همه آحاد جامعه پزشکی در شکل‌گیری نظام پزشکی مقتدر و با وحدت صنفی تاثیر گذار است.

شمارش آراء رای‌گیری حضوری، ملاک اعلام نتایج انتخابات نظام پزشکی است
رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی گفت: آرایی که به صورت الکترونیکی در انتخابات اخذ شده از درجه اعتبار ساقط است.

شما در زندگی سرجای خودتان هستید؟ 
هر فردی در زندگی هدفی دارد و می‌خواهد آتیه روشنی داشته باشد، اما در هر جایگاه و موقعیتی راضی بودن، سعی و تلاش لازمه موفقیت و پیشرفت است.

تمدید ساعت‌ اخذ رای تا ساعت ۲۲
هیات نظارت و هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در اطلاعیه‌ای، لغو رای‌گیری الکترونیکی در این دوره از انتخابات را اعلام کردند.

 سازمان نظام پزشکی مدافع حقوق بیماران است
وزیر علوم گفت: سازمان نظام پزشکی از یک سو مدافع حقوق جامعه پزشکی و مسئول نظارت بر آن‌ها است و از سویی دیگر مدافع حقوق مردم به عنوان بیماران محسوب می‌شود.

پرداخت وام ضروری ۳ میلیون تومانی به دانشجویان مقطع دکترا
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: وزارت علوم از اول مرداد به دانشجویان مقطع دکترا وام ضروری سه میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

آخرین جزئیات غرق شدن گردشگران در رودخانه دزفول
سرپرست اورژانس کشور گفت: مفقودین احتمالی در حادثه غرق شدگی دزفول چهار تا ۶ نفر هستند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها آغاز شده است.

اعلام رسمی "رئیس کل" همزمان با روز پزشک
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: شنبه، نتیجه انتخابات سازمان نظام پزشکی اعلام و رئیس این سازمان همزمان با روز پزشک مشخص می‌شود.

فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
فرصت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که تا شنبه ۳۱ تیر تمدید شده بود، فردا پایان می‌یابد.

ارتباط مستقیم آلزایمر با مجردی

خطر ابتلا به آلزایمر مجردها را بیشتر تهدید می کند.

آخرین جزئیات برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: ائتلافات کاندیدا‌ها اگر صنفی باشد می‌تواند جایگاه سازمان نظام پزشکی را تقویت و از ماهیت آن دفاع کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت‌پرده شکست‌ انتخابات‌الکترونیکی نظام پزشکی/در زندگی سر جای خود ایستاده‌اید؟/آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد آزاد/جزئیات وام ۳میلیون‌تومانی برای دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..