تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ تولد رمز بانکی باعث برداشت غیر مجاز شد

تاریخ تولد رمز بانکی باعث برداشت غیر مجاز شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حاج‌علی صالحی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت: پس از شکایت یکی از شهروندان با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش‌، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که شاکیه در تحقیقات اولیه بیان داشت از طریق دریافت پیامک‌های متوالی بانک متوجه برداشت‌هایی به مبالغ مختلف مجموعاً حدود 13میلیون ریال از کارت عابر بانک شدم که پس از بررسی متوجه شدم کارت عابربانک داخل کیف موجود نمی‌باشد ولی از نحوه و زمان مفقودیت یا سرقت کارت اطلاعی ندارم و در حال حاضر به فرد خاصی مشکوک نمی‌باشم رمز کارت را فقط پسرم و عروسم می‌دانستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با جرايم پليس فتا با به کارگيري روش هاي فني، متهم را در شهر جدید پرند شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند، افزود: متهم دستگير شده که جهت نصب کابینت در  منزل شاکی حضور داشته، در بازجويیهاي فني ماموران پليس با مشاهده مدارک مستدل و غير قابل انکار، لب به اعتراف گشود و بیان داشت طی چند روزی که در منزل شاکی مشغول به کار بودم پس از گرفتن رمز کارت عابر بانک ایشان (با پرسش سال تولد) و با توجه به کهولت سن وی از اعتماد او سوء استفاده کرده و در فرصت مناسب کارت وی را سرقت کردم و برای آن رمز دوم تعریف و چندین فقره برداشت و خرید شارژ با آن انجام دادم.  

وی خاطرنشان‌کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحویل  مراجع قضائي شد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه تغییر دوره ای رمز بانکی یک ضرورت است، به شهروندان توصیه کرد: از انتخاب سال تولد، شماره شناسنامه برای رمز بانکی خودداری نمایند چرا که این رمزها به راحتی قابل حدس زدن است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ تولد رمز بانکی باعث برداشت غیر مجاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..