تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس یادگاری مجری سابق، کنار قبر صدام

عکس یادگاری مجری سابق، کنار قبر صدامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست های داعش سه سال پیش شهر موصل عراق را به تصرف خود درآوردند و ابوبکر البغدادی در مسجد نوری موصل خلافت نامشروع خود را اعلام کرد.

پس از اعلام خلافت خود خوانده ابوبکر البغدادی به عنوان سرکرده تروریست های داعش در عراق موصل به عنوان پایتخت داعش توسط تروریست ها انتخاب شد و در طول سه سال اشغال و غارت اموال مردم و اعدام های وحشیانه تروریست ها ارتش عراق به کمک نیرو های بسیج مردمی توانستند موصل را به طور کامل از لوث حضور البغدادی و نیروهایش پاک کنند.

تروریست های داعشی با الگو گرفتن از صدام و جناین هایش راه این دیکتاتور سابق عراق را ادامه دادند و همانند او، عراق را به ویرانه ای تبدیل کردند. حسن عابدینی، خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصویری از خود در کنار قبر صدام حسین، صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

حسن عابدینی در این پست نوشت: "برای رسیدن به موصل از وسط شهر تکریت گذشتیم. در کنار آن وارد العوجه روستای زادگاه صدام شدیم. این قبر تخریب شده صدام است".

 عکس یادگاری مجری سابق، کنار قبر صدام

انتهای پیام/

حسن عابدینی در کنار قبر صدام حسین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس یادگاری مجری سابق، کنار قبر صدام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..