تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقادات شدید پزشکان از بی تدبیریِ مسئولین وزارت بهداشت

سلامت نیوز:پس از گذشت شش ساعت از شروع انتخابات الکترونیک سازمان نظام پزشکی هیات اجرایی و هیات نظارت بر برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در اطلاعیه ای انتخابات الکترونیک را ملغی اعلام کرد و از پزشکان خواست تا با حضور در مراکز اخذ رای ،رای خود را به صندوق بیندازند.

این در حالیست که پیشتر بسیاری از پزشکان و مسئولین سازمان نظام پزشکی نسبت به برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیک ابراز نگرانی کرده بودند.

نگرانی هایی که با بی تدبیری مسئولین وزارت بهداشت رنگ واقعیت گرفت و لغو شدن انتخابات به صورت الکترونیک موج منفی شدید در بین کاندیداها و طرفداران آنها ایجاد کرد.

اختلالات غیر قابل توجیه سایت رای گیری اینترنتی و لغو دیرهنگام روش الکترونیک رای گیری موج گسترده ای از اعتراضات را در میان جامعه پزشکی براه انداخته و حتی عده زیادی از پزشکان خواستار لغو کلی این انتخابات و برگزاری آن در روز دیگری شدند.

موضوعی که اکنون در فضای مجازی بصورت گسترده بحث میشود این است که چون شرایط اولیه اعلامی از سوی هیات اجرایی نقض شده انتخابات وجاهت قانونی خود را از دست داده است و عده ای دیگر معتقدند نتایج این انتخابات نمی تواند نمایندگان واقعی جامعه پزشکی را مشخص کند.

برخی هم خواستار معرفی و توبیخ افرادی شدند که وظیفه شان را به درستی انجام ندادند .

باید دید با این موج منفی پزشکان و احتمال کاهش مشارکت نسبت به سالهای گدشته تصمیم مسئولین هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات نظام پزشکی چیست .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقادات شدید پزشکان از بی تدبیریِ مسئولین وزارت بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..