تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مردان زیر سن 50 سال به مسجدالاقصی ممنوع شد

نیروهای رژیم صهیونیستی ورود مردان زیر سن 50 سال به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کردند.

رژیم صهیونیستی ورود مردان زیر سن 50 سال به مسجدالاقصی را ممنوع کرد

نیروهای رژیم صهیونیستی ورود مردان زیر سن 50 سال به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کردند.نیروهای رژیم صهیونیستی این اقدام را به دلیل بیم تظاهرات دسته‌جمعی در مسجد الاقصی انجام داده‌اند.همزمان با بالا گرفتن تظاهرات در مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی 2 هزار نیروز امنیتی اضافی را دراطراف این مسجد مستقر کرده است.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز گذشته تصمیم به ابقای گیت‌های (دروازه‌های) الکترونیکی در مقابل ورودی‌های مسجد الاقصی گرفت.

درگیری پنجشنبه شب نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در اطراف مسجد الاقصی 42 زخمی برجای گذاشت که وضعیت جسمانی دوتن از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع آگاه در هلال احمر فلسطین در این باره گزارش کردند: از این میان، چهار نفر را ماموران هلال احمر تشکیل می دهند،‌ از سوی دیگر، 36 تن از آنها به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت دو تن از آنها که از ناحیه قفسه سینه هدف گلوله قرار گرفته بودند، وخیم گزارش شده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: میزان

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مردان زیر سن 50 سال به مسجدالاقصی ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..